aysenurersonmez 37 haftalık hamileyim göbeğim aşağı indi bebeğimi kasıklarım da hissediyorum acaba ne zaman gelicek çok heyecanlıyım bende buraya doğum hikayemi yazmak istiyorum yarım saat önce sancım vardı ama dinlenince geçti ayy çok heyecanlı 😍😍
Elaylama aysenurersonmez 37. Haftadayken hemen 38'de doğururum sanıyodum ama sanmışım sadece 🙊 şimdi bekle bekle tık yok
Gulcag aysenurersonmez ah aşkım benim 36dan beri öyle 39 oldum tık yok 😂 kanalda ama yerleşemedi kızım 🙄
Muhammedamine aysenurersonmez benim göbeğim 35 haftalıkken indi 40+0 da zar zor doğurdum oda doğuramadım yani acil sezaryene alındım 🙄 alakası yokmuş anladım doğumla
deletedmom947 aysenurersonmez 38. haftadan beri bebeğim aşağıda yani karnımda aşağı indi. 40 oldum gelen giden yok🤦🏻♀️
aysenurersonmez Prensesimiz aynen yalancı sancı ama benim karnım aşağı indi doğum yakınmış gibi hissediyorum
Bsrerkk Dlrm sorun değil oluyor öyle benimde 30 hastalıkken inmişti hatta genelde kafası aşağıdaydı 30 haftadan sonra hiç dönmedi
Bsrerkk Dlrm kişiye göre değişir bence ben 7 saat sancı çektim 3 ıkınmada doğdu prensesim 20 dk sürdü doğumum 😊
Umutyorgun aysenurersonmez ayy ben cok korkuyorum yaklastikca.35.haftamdayim.birden mi dusuyor gobek.nasil oluyor.??
TugceArslan aysenurersonmez Göbeğin inmesi kolay anlaşılan bir şey mi? Yani mesela ayakları göğüslerime kadar dayanıyor şuan 35+1im. O ayakları hissetmezsem aşağı mı inmiş demektir?😬
aysenurersonmez TugceArslan bence anlaşılıyor aynaya bakınca şuan bende göğsüm de hissetmiyorum ayaklarını 😄