Raabiagundasi Merhaba hanımlar sezeryanla doğum yaptığım için sütüm yetmiyor önere bileceğiniz mama var mi
Balbebek012 Raabiagundasi bebeğiniz sizin de sütünü zü alfığı için ama optipro tavsiye ederim. İçeriği temiz. Ayrıca şeker yok diğer kanalda maalesef şeker var