15.haftaya kadar çok zorlandım yapmadığım kaşmamıştı, tuvalete çıkamıyordum ve karnımda aşırı gaz vardı. Bağırsaklarımı çalıştıracak şeyler denedim kuru kayısıyı pişirip sabah aç karnına yedim o biraz beni rahatlatmıştı. Şimdi çok şükür bir problemim kalmadı düzene girdi metabolizmam