Hazır yerini bulmuşken bir şey sorabilir miyim 🤭 bende bebek arabası almadım henüz bebek doğduğunda ilk 40-50 gün puseti dışarıda tutuyorum bebek arabasının geri kalanına ihtiyacım olur mu? Yani arabamız var. Şöyle düşünmüştüm puset alır hastaneye onla gider gelirim. Sonra da baston veya hafif bir araba alırım, ne düşünüyorsunuz? 🤔