Arkadaşlar adetim 1 hafta gecikti bende dün akşam evde 2 tane test taptım ve ikiside pozitif çıktı. Uygulamaya göre 4+4 çıkıyor. Bugünde kan verip beta hcg baktırcam inşallah artar sağlıkla amin. Ama benim şimdilik hiç bir belirtim yok adet gecikmesi dışında bu normal mi? Benim gibi olan var mı?