A_nuur19 Bat 1 ocaktı 30 Aralık’ta artı Med kaset test ile yaptım negatifti hala regl olmadım tekrar test yapmaya korkuyorum negatif çıkacak diye var mı benim gibi olan kızlar
kumsal__ A_nuur19 canım testlerle neden kendine eziyet ediyorsun ki gidip kan ver daha sağlıklı sonuç alırsın böylede üzülüp gerilmezsin
Deletedmom_298 A_nuur19 bende aynıyım yaa testim pozitif çıkmıştı ama yalancı pozitif olabilirmiş elim ne teste gidiyor ne kan vermeye o kadar korkuyorum ki.. yüzleşemiyorum
prensesannesi-01 A_nuur19 kız hemen bir test yapta bizimle paylaş ya ben bile merak ettim şimdi inseAllah pozitif görürsn
A_nuur19 kumsal__ Kan versem negatif çıksa üzülcem beklemek istiyorum ama düşünmeden de edemiyorum düşük yaptım 3 ay önce psikoloji desen zaten yerlerde napacagimi şaştım inan 🥺
A_nuur19 kumsal__ Parilti007 Deletedmom_298 prensesannesi-01 Gulsena09 kızlar az önce eczaneden days doctor erken gebelik testi aldım yarin veya pazartesi yapmayı düşünüyorum sizce yalancı pozitif falan verir mi bu test elimde artı Med kaset testt vardı ama yalancı pozitif veriyor diye duyduğum icin başka test aldım sizce bu test iyi mi
A_nuur19 Bı kaç gündür iç çamaşırımda akıntı görüyorum kokusuz akıntı bel ağrısı var arada kasıklarıma ağrı giriyor o kadar hala regl ağrısı falan yok yani
A_nuur19 Gulsena09 İnan bende çatlıyorum ama 1 buçuk senedir negatif görmekten yoruldum tekrar aynısı olacaak diye korkuyorum ve artık hiç ümidim yok zaten 🥺
Gulsena09 A_nuur19 ama gecikmen varmis suan bence bu sefer pozitif cikcak git yap test olumlu dusun olumlu olsun
Parilti007 Ama gününüz geçmiş ve burda sorarak bir yere varamazsınız ki. Kan vermem test yapmam diyorsunuz nasıl öğreneceksiniz😅 yapın gitsin Allaha bırakın 🌸
A_nuur19 prensesannesi-01 Pazartesi yapıcam canım paylaşırım da elimde artı Med gebelik testi var yalancı pozitif veriyor diyorlar başka test mi alsam ki sizce