Kudenova Gebelikte hangi demir ilacını kullanmıştınız. Ferritin değerim 17 çıktı. Demir bağlamam da yüksek çıktı.
busra_basturk Kudenova Fertamir kullanıyorum toz çözelti şeklinde bir bardak suyla karıştırıp içiyorum kullanımı rahat hap tutamayanlar için çok iyi kullandığım süre içinde de değerlerim normal çıktı hep
Tufan_aras Kudenova gyno fero kabızlık yapıyor diye hemde midemi bulandırıyordu diye solgar aldım onu kullanıyorum ne kabızlık ne mide bulantısı Demir’i de hızlı yükseltiyor tavsiye ederim
Parilti007 Feramat kullanıyorum değerlerim iyi. Kabızlıl mide bulantısı vs de yapmadı aksine düzenledi, memnunum