Kızlar bu konudan dün de bahsetmiştim normalde adetim altı gün dolu dolu olur ve ikisini de başladı çok az geldi dün tekrar yine geldi ve bitti ben de 24’ünde doktoruma gitmiştim o doktoruma bugün aradım dedim ki bana folik aşıt vermiştiniz ondan dolayı kan durmuş olabilir mi o da folik aşıt böyle bir etkiye sahip olmadığını gebelik yerleşmesi olabilir bana kan testi yaptırıp getir dedi Yani aranızdan hamile olanlar iki gün veya üç gün kan gelir mi küçük küçük peçeteye de gelir mi