Merhaba kızlar bir sorunumu sizinle paylaşmak istiyorum ben araç kullanmayı çok istiyorum eşim üstüne basa basa diyo sana ehliyet çıkaralım bir yanım istiyo bir yanım da korkuyorum cesaret edemiyorum galiba panik atak mi desem ne mesela eşim arabayı kullandığında sürekli adami sıkıyorum 70 geçme diye