Merhaba annelerim. Daha doğum yapmadım Biberon seçmekte zorlandım. Önce philips avent almaya karar vermisken sonra dr . Brownu önerdiler . Sanırım o geniş ağız dar ağız diye geciyor . Bunların numaralarıda var mı? Yeni doğan da yani 0_6 aylık süreçte geniş agiz mı kullanmak gerekiyor yoksa dar agiz mi. Ve iki agiz da aynı biberona olmuyormuş galiba. Birde kaç tane biberon almak mantıklı ilk başta. Bana bir tane al bebeğin tutarsa sonra duruma gore bakarsin bir tane yeter dediler . Siz hangisini kullanıp memnun kaldınız bildiklerini ve deneyimlerinizi paylasirsaniz sevinirm .