myangelson Dinlemeyiseven ben yaptım 22 yılında Aydın Ilgın da çok memnun kaldım tayin çıkıp cikmasaydik onunla devam edecektim çok seviyorum Aydın hocayı 🥲 hastane de çok iyiydi
Esrates Ben de Dicle memoriale gidiyorum sabire hocaya şimdilik gayet memnunum doğumu da orada yapmak istiyorum. Tecrübesi olan arkadaşlar varsa ben de bilmek isterim 🥰
denizalismom Esrates ben Sabire hoca da yaptım doğumumu kesinlikle tavsiye ederim çok ilgili ve iyi bir doktor. İkinci olursa yine ona giderim 😂☺️
Dinlemeyiseven denizalismom hastane şartları nasıl peki haberler çıktı malum bende gamze hocaya gidiyorum ama hastane ile ilgili haberler beni korkutuyor
myangelson Dinlemeyiseven evet öyle ama geldiğimiz yerden çok memnunuz 😅 deniz kenarı tatil yeri olunca çok iyi geldi 😅 sadece doktor konusunda çok sıkıntı yaşadım tasindigimiz yerde. Aydın hocayı çok aradım gerçekten 🥲
Dinlemeyiseven myangelson ben henüz alışamadım buraya 🥲gamze hoca çok cana yakın biri onunla devam ediyorum bakalım :)
myangelson Dinlemeyiseven inşallah alışırsınız bir an önce 😊 doktoru sevmek önemli ya ben çok severdim Aydın hocayı Allah ondan razı olsun 🤲🏻
MMatildaa Kasımda arkadasim Zelal hocada doğum yapti 21 bin tl ödedi cokta memnun idi bende 21 haftalik hamileyim kendi doktorum da memorialde ve orda doğum olacak canım hastane gayet temiz doktorlar gayet ilgili ve merhametli bence