orkidemm_ Nur_2737 canım benim daha yeni sadece kese gözüktü benim önceden dış gebelik öyküm olduğu için korktuk tekrar dış gebelik diye şehir hastanesi aciline gittim durumu anlattım adam orda tek kese gördü ertesi gün doktorum iki kese gördü sabahına
Yonca59 Nur_2737 bende ikizlere hamileyim canım ama bana hiç bu zamana kadar kan değerlerimden falan ikiz olabilir demediler taaaki ultrasonda görene kadar 🥰 senınde hakkında hayırlısı olsun inşallah
Kubelif Nur_2737 1 gün vardı regl olamam ben erken şüphelendim öğrendiğim de kese hiçbir şeyi oluşmamıştı çünkü belirtiler hemen hissettim aşırı diş ağrım oldu oradan şüphelendim benim hiç dişim kanamaz çok fazla dişim kanamaya başlamıştı bebekler kalsiyumumu emince ordan şüphelenmiştim doğru çıktı 😄
Nur_2737 Kubelif kız ondan miii benimde dişim agrimisti baya iki taraftan aynı dişler ilk defa duydum benim 8 gün vardı 274 ile öğrendim 6 haftalık 10000 dediler bilemedim ki
Kubelif Nur_2737 bilmem olabilir🤣 boyunuz kilonuz da yerinde ise olabilir. İkiz bebek genelde boyu uzun kilosu iyi olan insanlarda okuyor doğal yollar için diyorum. Keseniz 6- 7. Haftalarda belli olur merak ettim şimdi
Nur_2737 Kubelif ha işte onlar yok ama işte yaa düşük tehlikem var o yzuden gittim 6 haftalikti ikiz demedi ama hep millet ultrasonda bile acaba mi diyor yanda kese var gibi duruyor diyor kimisi kimsisi kesenin içinde bir tane daha varda küçük diye gozukmezmiş gibi diyor
Kubelif Nur_2737 hakkınızda hayırlısı olsun sağlıcakla kucağınıza alın inşallah yavrunuzu. Aslında benim 6. Hafta tek kese idi 7. Hafta doktor iki kese görmüştü eşimle 8. Hafta kontrole gitmeyelim diyorduk 3 görürse filan diye hjshahsh
Nur_2737 Kubelif ay bende bu hafta 7.haftamdayim ve yarın kontrolüm var hayde bre bismillah tabi iki bir garip hoş geliyorsa 3 düşünmek bile korkunç 😂😂sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza alalım inşallah
Kubelif Nur_2737 olmuşla ölmüşe çare yok rabbim sağlık versin bire bakan ikiyede bakar ikiye bakan üçe….. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
gecegunduz Nur_2737 benim regle 1 hafta kalası kan testi olmadan evde kendi yaptığım gebelik testinde çıkmıştı gözle görülür bir şekilde ,muhtemelen erken yumurtlama olup döllenmiştir ,birde betanın ikizle hiç alakası yok