fidan_yildiz Merhaba güzel anneler,doğumum 17 ocakta. Önceki sezeryanımda ameliyattan çıkar çıkmaz çok fazla omuz ağrım olmuştu,narkozun etkisiyle. Bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız neler içtiniz doğumdan sonra?
Leylaaa_46 fidan_yildiz üzerini kalin giy doğumdan sonra kayınvalidem kendini sıcak tut der üzerimi sıkı şekilde örtü çıktığımda doğumdan yürümeye kalkana kadar