Bende ikiz kızlarıma kilolu hamile kaldım. Toplamda 6 kilo aldım tüm hamilelik boyunca. Sezaryenden sonra 10 kilo gitti, mutlaka diyetisyen ile çalışın mutlaka. Ama tabi söz dinleyecekseniz gidin. Kaçamaklar arada oluyor ama kilolu hamileliğin riskleri daha çok. Şeker, tansiyon gibi.. riskleri minimuma indirmiş olursunuz 🌸 o zaman 60 kilo gebeden hiç bir farkınız kalmaz 🌸 sağlıkla gelsin kuzunuz, inşallah bir bal surat bir kızınız olur ❤️