Meryyy58 7 haftalik gebeyim kızlar bir anda kanamam oldu hemen hastaneye geldim ağır falan kaldırmadım durduk yerde oldu şuan çok şükür kesildi başına gelen var mı bidaha tekrarlarmi
Asi_07 Meryyy58 progestan verirler muhtemelen onu kullanın bol istihbarat edin bazen gebeliklerde sebepsiz şekilde kanamalar oluyor kimisi tehlikeli olurken kimisi normal kabul ediliyor dikkat edin Allah’ın izniyle birşey olmaz geçmiş olsun
birperimasali yerleşme lekesiyde ilk 3 ay içinde lekelenme tekrar görülebiliyor kişiden kişiye değişiyor kimisi hiç yaşamıyor. ama çok yoğunsa düşük olabiliyor doktor bakıp daha iyi bilgi verir biz görmediğimiz için bi şey diyemeyiz tabii ki
Asi_07 Meryyy58 evet onu kullandığınız için çok fazla kendinizi yormayın ayakta kalmayın doktorunuz zaten gereken bilgiyi verir tekrar geçmiş olsun