Tgbakrc Arkadaşlar günaydın hepinize . Fetal dna sonucumuz çıktı . Çok şükür temiz . Cinsiyetimizi de öğrendik 🙈 12+2 haftalık hamileyim tahminleri alayım 🙈
Asi_07 Tgbakrc çok sevindim Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bebişinizi cinsiyetini kız diye düşünüyorum 😀