R-baby benimde ilk gebeliğim erkek 💙 ilk hissettiğimde 18. Haftaydi çok minikti hareketi çok azdı mısır patlıyor gibiydi🤣 1 hafta sonra hissettim bir daha özellikle yatinca. 20. Haftadan beri daha net hissediyorum oda her saat değil ama kipirdadigini kaydığını tekme attığını hissediyorum. Gün içinde sadece 5 dk falandır 🥲🥺Herkes benide korkutmuştu 16 fan sonra hissetmen gerek diye ama ben en en net ayırt ettiğim zaman 21. Hafta. Şuan 23 haftalık ❤️ sizde hissedersiniz merak etmeyin