Naksiye58 korkmayın doktorlar az çok gebelik şekeri olabilicek hamileleri anlayabiliyor ve buna göre istiyor testi. Benden istemedi çok şükür bi sıkıntım da yok ama bende de ayak taban yanması ateş basması gece terlemesi oluyordu hala devam ediyor malesef bu hamileliğe özel bi durum. Bazen vücuttaki enfeksiyondan dolayı olabiliyormuş doktorunuza sorun tabi mutlaka