Kızlar dün yazdım buraya nişanım geldi diye ama dünden beri aşırı yoğun bazen de seyrel lekeler sümüksü devam eden akıntım var dün hastaneye gittim sancım yok diye geri geldim ama şimdi belime vuran sancılar başladı yinede evden mi devam edim yoksa hastaneye mi gideyim acil ltfn