Herkese merhaba. Özellikle 30.haftadan sonra genel anlamda bende uykusuzluk başladı. Yani canım uyumak istemiyo. Yatağa çok geç gidiyorum ona rağmen bazen sabah 5 te bazen 4.30 da kendiliğimden uyanıyorum ve bir daha uyuyamıyorum. Baktığım zaman bir sebebi yok ama canım uyumak istemiyor çok ilginç. 37 haftalık oldum hala aynı şekilde devam ediyor. Benzer durum yaşayan var mı?