Merhaba kızlar, benim bir sorum var sizlere, ilk gebeliğim özellikle 15-16 inci haftadan itibaren bebeğimin tekmelerini hep hissettim. Sürekli hareketliydi bu duruma alışkınım birazda ama Şuan neredeyse 34 Haftalığız ve son 1 haftadır hareketlerinde inanılmaz artış ve güç var, ve bu benim canımı yakmaya başladı artık, özellikle geceleri bazen 3-5 saat hiç uyumadan karnımı yırtarcasına tekmeler dönmeler dayanmalar yapıyor ve normal mi bilemedim bu durum erken doğum vs ye sebep mi yoksa 1.5 hafta sonra gideceğim doktor randevumu erkene mi almalıyım bu kadar uzun süre ve güçlü tekmelere canım biraz dayanmıyor artık şuan gece saat 5 ve hala uyuyamadım tekmelerinden 🥲