Inlg- Kızlar doktor bana ilk 28.haftada bebek iki hafta geriden geliyor göbek çevresi küçük dedi ama kilosu atıyorum 1100 olması gerekse 1050 gramdı kg da değil göbek çevresinde sıkıntı dedi böyle ilerlerse erken alırız dedi ertesi gün başka doktora gittim ölçümledi aynı çıkmadı bana bi hafta geri o da önemli değil suyu falan her şeyi çok iyi sakın erken doğum derlerse kabul etme dedi.Sonra ki ay kendi doktoruma gittiğimde doktor her şeyi iyi dedi ben böyle demiştiniz deyince bi hafta gerilik var şu an o da sorum değil dedi.Şu an 34 olacağım en son 32 de gittiğimde yine bi hafta geri demişti korkuyorum bi şey olur diye benzer şeyleri yaşayan duyan var mı????
YasMet09 Inlg- Bende 33.haftamda 2 hafta geriden geliyor dedi doktorum perinatolojiye yönlendirdi her hafta perinatolojiye gittim takibimi hem kendi doktorum hem perinatolojide ki doktor yaptı. Her hafta kilo aldı bebeğim sağlık konusunda bir sorun yoksa geriden gelmesi veya zayıf olması sorun değil ancak takipli olmak lazım. Bazen yanlışta ölçüm yapabiliyorlar devletteki perinatolojide 2400 olan bebeğime (suyun fazla 38de doğuma alıcam seni diye stres yaptırdı) kendi doktorum 2750 dedi aynı gün özel perinatolojiye de gittim(3.doktor) oda 2750 dedi. Suyum normal bebek ve ben sağlıklıyız şükür 39+2 gününde gelmesini bekliyoruz 🙏 sizde endişelenmeyin ama içiniz rahat etmezse özel bir perinatolojiye gidip muayene olabilirsiniz detaylı görüyorlar biraz daha
YasMet09 Inlg- bunun bir çok sebebi de olabiliyormuş şeker, enfeksiyon, plesentayla alakalı durumlar elimizde olan olmayan bir çok sebebi olabilir. Sağlıkla kucağına alırsınız inşallah stres yapmayın lütfen 🙏
Inlg- YasMet09 zaten erken doğuma gerek yok diyen perinatologtu 28.haftada kendi doktorum da ilk öyle dedi ama sonra hep bir hafta geri sorun değil ilerlemezse dedi çok şükğr ilerleme de olmadı ama hastaneye hep korkuyla gidiyorum .bakalım pazartesi 34 hafta oluyor inşallah iyidir kilosu .Sizin 33 de kaç kiloydu hatırlıyor musunuz
YasMet09 Tam hatırlamıyorum ama bebekten bebeğe değişiyor bence rakam çok önemli değil tabi emsal pozitif çok hikaye var çok zayıf ama sağlıklı doğan bebişler var. Dr yönlendirme yapmak zorunda gelişim geriden geliyorsa eğer her hafta ilerleme kaydediyorsanız bence endişelenmeyin. İllaki stres oluyoruz ona daha kilo aldıracak şeyler yemeye özen gösterin ben öyle yaptım yumurta keçi sütü muz kaşar çok tükettim ona rağmen çok almadı ama her hafta alıyordu geçen hafta 2930 gram olmuştu bana kalırsa gayet ideal bir kilo ama zayıf diyorlar :) şekerinize vs bakıldı mı? Bende direk şekerden şüphelenip ölçüm yaptırdılar bir süre ama birşey çıkmadı