aslaninannesi7 Uykusuzz_koala 9 aydır bende uyumuyorum 😌 bir elimde süt şişesi bir elimde kumanda öyle takılıyorum valla perişan oldum 😌
Edakayhan Uykusuzz_koala ayni sorunu yaşıyorum 🥹 20 haftalik olduk ama en başından beri geceleri asla uyuyamıyorum ağrımda olmuyor ama asla uykum gelmiyor sabah uyuyunca da öğlenden sonra kalkıyorum tüm gün sersem gibiyim. Alarm kurup erken kalktım günlerce belki uykum geceye döner diye ama faydası yok uyumayı özledim
Uykusuzz_koala Ebru_ebru 35+3 günlük gebeyim kuzu. Hamileliğimden beri geceleri uyuyamıyorum bacaklarımdan özellikle. Ayaktayım sabaha kadar yaprak dökümü izlemekten kafayı yicem
Ebru_ebru Uykusuzz_koala Ay inşallah geçer birazda olsa uykunuzu alır dinlenirsiniz bugün bende uyuyamıyorum rahat değilim nedense 🤷♀️Magnezyum kullanıyor musunuz? Belki onun faydası olur ☺️
Asli47 Uykusuzz_koala bende 35 haftalık oldum bugün kontrole gittik hatta aşırı hareketli benim oğlum saat 22:00 ile sabah 5 arası uyumuyorum kızım var birde benim mecbur sabah erken kalkmak gerekiyor resmen hiç ne yatırıyor ne döndürüyor şuanda yazarken bile içimde tekmeliyor ve artık acıtıyor iyiden iyiye sağlıkla doğsalarda yanımızda yatırsak 🥰 Bacak ağrılarınız içinde üzüldüm keşke olmasalar inşallah geçer bir an önce 🤲
Serap09 Uykusuzz_koala kız yaprak dökümü bnde çok izliyom adamlar iyiki film yapmış 10 yıldır gel git izliyom 😀😀
Uykusuzz_koala Ebru_ebru alıyorum ama ondan da fayda olmadı kuzu. Hayırdır sen niye yatmadın gebe misin kaç haftalıksın
Ebru_ebru Uykusuzz_koala evet 22+1 haftalığım sağa dönüyorum yatamıyorum sol tarafıma rahat yatıyordum bugün o da yok bebek sürekli solda toplanıyor mide bulantısı var kaç saattir geçmek bilmedi 🤦🏼♀️🤷♀️
Uykusuzz_koala Ebru_ebru oyy tam ortalardasın ama o kadar çabuk geçiyor ki zaman inan. Daha da zorlaşıyor daha yatınca tekme sola yatınca tekme yiyorsun. Düz yatsan nefes alamıyorsun. Mide bulantın yediğin bişey mi dokundu acaba yoksa başından beri mi böyle vardı
Ebru_ebru Uykusuzz_koala 17.haftaya kadar bulantım vardı serumlarla geçti sürekli. Bitti dedim bugün yine uğradı ağır bir şey de yemedim ama bilmiyorum neden..
Uykusuzz_koala tazeannesese @aslaninannesi7 Asli47 Cnhavva busragamze Çok zor kızlarım. Hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin. Bence Rabbim bizi bedenimizi uykusuzluğa alıştırıyor. Kime sorsam herkes aynı durumda uyuyamıyor. Vücut alışsın diye belki de kimbilir
busragamze Tek başımayım zannediyordum ama yalnız değilmişim 🤗ben de 25+1 haftalık hamileyim ama şu zamana kadar kesintisiz uyuduğum gün sayısı çok çok az ilk gebeligimde hiç böyle olmamıştım benim de bel ağrılarım çok oluyor o yüzden uyuyamıyorum 😒
tazeannesese Uykusuzz_koala herkes öyle diyor rabbim bizi alıştırıyor uykusuz gecelere. Sağlıkla kolaylıkla zamanında gelsinler bebislerimiz 🫠
Cnhavva Uykusuzz_koala gunduz uyumasam gece uykusuzluga alismak zor degil de bebis dogunca gunduz uykusuzluk nolucak bakalim