Karabiber123 korkmayın orasını Allah bilir bi anda açılma yada su gelmesi olabilir ama artık bebeğiniz hayatta kalacak kadar büyük 👼🥰 inşallah ikinizde hiç sıkıntı çekmezsiniz 🙏 stres yapmayın stres sancıları tetikleyebiliyor. Benım sürekli sancım var 3 haftadır doğurmadım. Rabbim bebeğime ne zaman doğ derse o zaman olacak, sizin de aynı şekilde yeter ki sağlıkla olsun 💖