Kızlar TSH 3,79 çıktı doktorum gebelik düşünenler de 2,5 altı isteriz dedi ve levotirona başlattı. Ve başladığım ay 25 gün geçti regli olamadım 2. Regli zamanım geldi neredeyse. Yılbaşı diye policem henüz yenilenmedi diye doktoruma da gidemedim . Bu ilacı kullanıp geciken oldu mu? Bunu merak ediyorum