Aliiss ben zaten kiloluyum birazdan o yüzden korkuyorum 🙈🙈banada demişti doktor kilo Alma vs diye ama çalışırken mümkün olmuyordu bebeği öğrenince çıktım normalde benim yumurtalıklarımda sorun vardı gelişmediği için gebelık olmuyordu iki kez aşılama denedim olmadı niyetim işten çıkıp kılo verip tüp bebek tedavisine başlamaktı allah nasıl etti gerek kalmadı çok şükür