Babyybabyyy Kızlar dün çam sakjrada 2. sezaryen oldım ama dikiş yeri yarın açılacak. İp dikiş midir yoksa estetik midir. Aşırı huylandım
Esra0121 Babyybabyyy bende ayın 17sınde orada olucam merak edıyorum ılk doğumun oradaydı estetık dıkıstı sıkış aldırmadım son zamanlar dikiş aldırdım dıyen çok merak ediyorum
Berfin58 Çam sakurada doğumunuz nasıl geçti davranış şekilleri nasıldı size karşı orda doğum düşünüyorum genelde kontrollere oraya gidiyorum ama bazı olumsuz şeyler duyuyorum siz nasıl bir etkide kaldınız acaba