Pamuk Aden17 Benim oğluma yapmadı ama ebe gözlemle 37.5 üzerine çıkarsa 1 çay kaşığı ağrı kesici ver dedi. Ateşi olmazsa gereksiz yere ilac verme dedi.
Hamide_00 Aden17 aşı olduktan sonra ateş düşürücü verebilirsin canım ateşi çıkmadan ben aşıda öyle yapıyordum ebe de bana öyle diyordu ateşi çıkmadan bi kaşık ver önlesin diyordu hiç de çıkmıyordu öyle ateşi verince
ASE6154 Pamuk yani bende öyle biliyorum 38 e kadar normaldir ateş takip edilip ona göre ilaç verilmeli
Pamuk ASE6154 El kadar bebeğe ateş olmadan ağrı kesici verilmesi bence de çok mantıksız.Bosuna karaciğer ve böbreği yormaya ne gerek var.