Betsin Kızlar selam, bu adetimde aşılamaya tedavisine başlamıştık 9. İğne günümde aşılamayı iptal ettiler 6 yumurtam gelişti büyüdü diye abdest alalı 6 gün oldu bu süreçte 3 kere ilişki yaşadık ve bugün 6. Gün kahverengi lekem geldi bacaklarım ağrıyo ve belim bu kadar erken yerleşme kanaması olur mu yoksa tekrar mı adet oldum ?
Betsin Betsin böyle bir şey başına gelen oldumu yada en erken kaçıncı gün yerleşme olur 6 günde yerleşme kanaması olur mu ? Tam yumurtam çatladığı günde ilişki girmiştik
Sbrn78 Betsin renk kırmızı ise adetsinizdir muhtemelen kahverengi gibiyse az az geliyorsa ihtimal ama 6 günde olmaz gibi yerleşme olayı rabbim kalbinize göre versin🌼
Parinas Betsin aşılama hakkında hiç bilgim yok malesef. Ama 3 gebeliğimin birinde yumurtlamanın 6ncı, diğerinde 11nci, şimdikinde de 12nci günde yerleşme kanamam oldu. 11 ve 12nci günde olanlarda aynı gün, ama 6ncı günde olanda 5 gün sonra pozitifi gördüm.
Ayseee34 Betsin ovülasyon tarihinden 6-12 gün sonrasında yerleşme kanaması görülebilir yazıyor birkaç yerde okudum da
Betsin Ayseee34 tam çatlama zamanında ilişkiye girdim ve 6. Gün bitti inşallah öyle bir şey olmuştur eğer öyleyse mucize…
Ayseee34 Parinas benimde adetim ayın 8 i ama 3 ünden beridir çok açık bir pembe kanamam oluyor çok aktif değil ama her lavaboya gidişimde çok çok afedersiniz bazen peçeteye geliyor bazen akıntı ile geliyor
Ayseee34 Parinas tecrübenizden ötürü fikrinizi almak istedim. Normalde de adetime 4-5 hün kala böyle lekelenmem olurdu ama bu kadar açık pembe olmazdı
Betsin Parinas inşallah benimde öyle olmuştur, çok garip ilk dega böyle bir şey yaşadım birde bacaklarım çok ağrıyor
Parinas Ayseee34 öyle devam eder biter belki. Ya da kırmızıya döner. Ama adete yakın olan yerleşme kanaması oluyor genelde. Hayırlısı olsun hakkında