Bklrmrym18 Geçmiş olsun, kızım da bende en başından beri aylarca yaşadım bu durumu, hemde nasıl kanama oluyordu, aylarca reglden beter oldum, hatta bir kaç kez stresten bayıldım, serumlar, iğneler, kortizonlu ilaçlar derken hamd olsun kızım bugün 3 yaşında, kardesine hamileyim bile 🥲 korkunuzu çok iyi anlıyorum, bu durum hemen geçebilirde benim gibi aylar sürebilir de sakin olun, bol bol dinlenin, sağlıkla gelsin bebeğiniz 🙏🌼