Ben 10 ay denedim. Çikolata kistim vardı doktorlar en son zor olur çocuğun dedi onlarca doktora gittim hepsi de ne ilaç verdi ne tedavi etti kendi kendine olmasını bekle dedi. Hayıt tohumu macunu, soğan maydanoz kürleri bile kullandım. Hatta 3 ay adet olmadığımı bilirim. Son adet tarihim 6 Eylül o ara tatildeydik eşimle eve geliyorduk. Yikandigim gibi ilişkiye girdik aklımızda hiçbir şekilde bebek yoktu Ekim ayinda tam adet olacagim gün test yaptım pozitif. Yani diyecegim o ki kafandan bebeği çıkar. Eşinle gezip tozmaya bak arkadaşlarınla birlikte zaman geçir bebeği unutturacak şeyler yap bak o zaman nasıl hamile kalıyorsun😘