Selam kızlar 1 ay önce 5 haftalık düşük yaptım içime şüphe düştü genetik test ve kan pıhtılaşması testi verdim. Genetik temiz çıktı. pıhtılaşma sonucunu da ekliyorum şimdi. Doktor net bir şey söyleyemiyorum Homosistein testi yapalım kan ver orada netleştiririz dedi. Onun sonucu daha çıkmadı birkaç güne çıkarmış. Değeri bu şekilde olup iğne ilaç kullanan var mı aranızda ?