İki kez dış gebelik geçirdiğim için tedirginlik yaşıyorum adet günümde kan verdim 30 çıktı iki gün sonra 100 çıktı değerim bugün doktora gittim ultrasonla baktı rahaim duvarında kalınlaşmış çok güzel haftaya gel o zaman bakalım kanada kendini strese sokma dedi ama sol kasığımda bir dolgunluk hissediyorum mesela oturuken sol bacagimi dikip oturdugumda rahatsız oluyorum bir önce gebeligimdede aynısını yaşamıştım normalmidir bilmiyorum sizce bu durumu yaşayan var mı ilk haftalarda normal midir yada