Hasrettt97 ben çok şey denedim hangisi işe yaradı bilmiyorum ama bence en büyük etken prolaktinim yüksekti ve son 2 aydır o düşümüştü. Hatta son 2 aydır ovulasyon takibi de yapmadım şuan tam olarak ne zaman yumurtladım ne zaman çatladı bilmiyorum bile ama düzenli olarak omega 3, d vitamini, folik asit ve magnezyum hep kullandım. Bir gebenin günlüğü diye bir sayfa var ordan inolac diye bir takviye kullanmıştım pıhtılı adet oluyordum onu bir ay kullandıktan sonra çok az pıhtım oldu sonraki adetimde o yüzden bu ay da ordan inolac ve inovitol almıştım bir haftadır onları kullanıyordum. Bunun dışında avokoda özellikle adet sonrası dönemde her gün yiyordum. Bu ay onu da yapmamıştım. Çünkü tamamen umudu kesmiştim. Bir dahaki ay tedaviye başlayacaktım.