Moon9551 40+6 haftalık olduk. Hiç doğuracak gibi değilim doktorda 41 kadar bekler yatırırım dedi. Hiç sancım falan da yok var mı benim gibi bekleyenler. Suni sancıdan da korkuyorum çok istiyordum kendi sancım tutmasını.
cinderella Moon9551 ben ilk doğumumu 40+5 te yaptım sizin gibi i ne bir sancı ne bir açıklık hiç bişey yoktu direk suni sancıyla normal olarak doğurdum 😂
170420 Moon9551 geçen Nisan’da bn oyleydim kızım 41+1de geldi sen düşün bir gün önce evi çömelerek komple sildim egzrsiz hurma sıcak suyun altında suguat yaptım ertesi gün kızım kucagimdaydi 🤲🥰insalah sanada öyle olur kendi sancım geldi onunla doğum yaptım
cinderella Moon9551 bende çatı darlığı varmış ona rağmen normal doğum oldu gerçi ama bebek biraz geç çıktı uğraştırdı darlıktan dolayı onun dışında zor değil inşallah sizinki de kolayca olur 🥰