Kardelennnsen Nst giriyomusunuz? sancı çıkıyor mu orda? genelde devlet hastaneleri normal gittiği müddetçe sezaryana almıyor, suni verip doğumu başlatabilirler. bende oraya gidiyorum Refika hanıma siz kime gidiyosunuz. birde, düzenli olarak tek doktora mı gittiniz yoksa farklı doktorlaramı