Sevgilimmmmmmm
Var gibi anlamlandıramadığım bi hisler var ama gaz sancısı mı yoksa idrar yolu enfeksiyonundan mı ben dün test yaptırdım bende çıktı.Ama nasıl bir hissiyat olduğunu bilmediğim için korkuyorum bebeğe bir şey olacak diye.Allah şifa versin hepimize bütün hastalara hasretle bebeğine kavuşmak isteyenlere.