Kızlar en son 2 aralıkta adet oldum iki üç gun önce test yaptım pozitif görünce kan verdim negatif çıktı bugün akşam üzeri afedersiniz peçeteye kan geldi regl oldum sandım ama ondan sonra daha hiç görmedim neden olabilir sizce yani adet başlangıcı saymalı mıyım