Alya-veanne Ben de çok korkuyordum sizin gibi, doğum sonrası da baya geç toparlanabildim. Ama çok şükür atlatmışsınız, benimki 4 aylık oldu 🤗 ilk haftalar çok zor oluyor, hem kendiniz daha toparlanmamişsiniz hem bebek durmaz, saat başı emzir, günde 8 kere kaka yapar v.sm 😂 ama büyüdükçe inanın kolaylaşıyor. Şu an bile 4 aylık olmasına rağmen rutinlerimiznvar, yattığı kalktığı saat belli, çok çok rahat dışarı çıkıyor her yere gidiyoruz. İnşallah sizin de öyle olacak 🙏🌸