Kızlar 9+1 gebeyim gebeliğimi öğrendiğimden beri akşamları aşırı bir şekilde mide sıkıntısı şişkinlik hissediyorum karnım çatlayacak gibi oluyor gerçekten çok rahatsız ediyor krampta giriyor ara ara var mı benzer şikayetleri olan iki kaşık bile yesem sanki midem isyan ediyor gecelere hatta sabahlara kadar asla erimiyor yediğim şeyler nasıl olacak bilmiyorum sinirimden ağladım kesintisiz iki aydır her gün böyle doktora danıştım az az ye sık sık ye dedi ama nafile zaten çok yiyemiyorum artık akşamları yemek yememeyi düşünüyorum bu seferde bebek beslenmez diye endişeliyim varsa bi fikri olan paylaşımlarınızı beklerim.