-yonca Kızlar 38+3 aşırı hareketli akşam üstünden beri doğum belirtisi falan mı bugün doktorum 2 haftaya yakın zaman var dedi ama inanılmaz haraketli
Yasss11 -yonca bende bugün hem agri hissediyorum hemde aşırı hareketli daha benimki 35 haftalık endiselenmiyo değilim yani
gamzeoktay -yonca ayyy bende 32 haftalik ikiz gebeyim hiç durmuyorlar tekme atmıyor ama sürekli dönüyor lar kıpır kıpır ve canim çok yanıyor başka yapıyor alt tarafa
-yonca Yasss11 son zamanlarda yeri daraldığı için fazla hareket edemiyordu ama şuan inanılmaz derecede çok hareketli
gamzeoktay -yonca tekme atmıyorda sürekli dönüyorlar kasilip bir yerde toplanıyorlar sonra birden yumuşacık oluyor karnım geri sertlesiyor ve bebeklerim öyle hakaret ederken altıma yani rahim bolsegesi mi deyim ne deyim bilemedim oraya bi sizi bi sanci giriyor sanki çıkacaklar gibi
Elfsrc Doğum yaklaşınca genelde bebek hareketleri yavaşlar. Bu bi kesin yargı değil ama son haftalarda bebeğin yeri daraldığı için çok fazla hareket hissetmen normal bende 38+1 deyim aynı şekilde cookk hareketli
sibelmom @“-yonca”# 34+4 bugün nts de sancı çıktı yarın tekrar bakılacak ve o kadar hareketlı kı sanırım şimdi göbegımden çıkacak dıyorum ara ara bı sancım oluyor serklajlıyım iyice stres oldum bende bakalım sağlıkla gelsın bebısler