Bu hafta hissettim bebeğimin döndüğünde doktora gittiğimde söyledi de zaten makat ters diye. Ayakları resmen vajınamın üstünde tekme attıkça acıtıyor bacaklarımı yan yana tutamıyorum iri bebek birde . Makat ters olupda ayakları vajınaya çok yakın olan oldu mu?