Imasleeper Hangi doktora oldunuz ve önerir misiniz? Ben osman sertaçı çok sevdim ama adama asla randevu bulamıyorum şansa bir kere alabildim. Sürekli birsen ve hulusi kalıyor randevularda ya.🫤
Yesilev Imasleeper merhaba bende yeni hamileyim Hulusi ye randevu aldım cuma günü ilk muayenem nasıl doktor hiç duydunuz mu
Imasleeper 020525 yok canım yapmadım ama osman sertaça devam ediyorum randevu buldukça gidiyorum gittiğim detaylı ultrason doktoruda onu önerdi
020525 Imasleeper bende Osman beye gidiyorum hatta bugün gittim. Sekreter yüzünden hiç bişey anlamadan çıktım.
Imasleeper Yesilev çok geçiştirdi yazması gereken vitamini demir hapını yazmadı bide bebek hakkında bilg vermedi
-sum- 020525 ya o sekreter hiç susmuyo demi bende her girdiğimde doktordan çok o konusuyo lafa karisiyo jnsan ne dicegini unutuyo
Imasleeper 020525 😂😂evet bütün bilgileri onun yerine o veriyor niye anlamadım ben sadece sezeryan olucam iyi doktor olsun diye gidiyorum ilgililer hiç değilse
020525 -sum- off çıldırdim bugün ne diyeceğimi ne yapacağımı şaşırdım sinirden. Hormonlarim tavan zaten çok sinirlendim. Folik asit i sorucaktim kapı düğmesine bastı diğer hastayı çağırdı doktor daha bişey anlatirken
-sum- 020525 ay hep öyle yapiyo. Vitaminleri de eksik yaziyo her defasında. Ama bir defa başka doktorun yanında denk geldim onda öyle yapamadı konuşamadı demek ki Osman Bey’in yanında rahat o da bişey demiyorsa
020525 Imasleeper aynen bende zorunlu sezeryanim hem yakın diye 3 gidişim ilk 2 gidişimde yoktu ama bugün deli etti beni. Ay tek degilmisim
020525 -sum- eşimde onu diyor demekki Osman beyden yüz buluyor inşallah bir daha denk gelmem. Terslerim bu sefer.
-sum- 020525 sekreterler hep aynı odada oluyo doktorun polikliniği değişiyor ama onların odası sabit alırken ona da bakabilirsiniz