madreysubebe yok yaa. Bence bu eskiden böyleydi. Saatlerce sancı çektim sezaryene alın diye ağladım. Çatın çok müsait yaparsın edersin diye gaza getirdiler. Normal doğumda devletten teşvik primi mi ne alıyorlarmış. Ne kadar çok normal doğurturlarsa o kadar kârlı oluyorlar yani. Epidurali devlette yaptıran da duydum ama çalışan tanıdığı olunca al gel ben yaptırcam sana falan demişler. Yani tanıdığınız varsa rica edebilirsiniz. Yoksa özel gerekiyor epidural için