busraanneoluyor Kpd yok ya bnce alakası yok kızım solda idi hep hissederdim ,şimdi oğluma hamislyim oda solda hep öyle hissettim :)
gokcekocyigiit Kpd tamamen hurafe, 2 kızımı da solda hissettim, şimdi yine kızım olacak nasipse ve daima sağda 😅
yeni_anne2 Kpd benim kız bebegim sagda solda her iki yerde de dolanıyor kendine son zamanlarda hep sağ tarafta dolanıyor 🤭😁