Kızlar 13+5 im ama ikili de 12+6 yazmış normal mi acaba böyle olan var mı
Obirtazeanneee 2 hafta önde ya da 2 hafta geride olması normal diye biliyorum
Üst
Obirtazeanneee kimse yok mu
⤴️⤴️⤴️⤴️
Kızlar kimse yok mu ya
Ölçümlere göre yazılmış olabilir
Liimon çok şükğr