minikkusselim benim doğumumdan 2 sene sonra bile ara ara kaşınıyordu ama sizinki mıhtemelen hamilelikten kaynaklı dikiş yerinizde gerilmeden olabilir sezeryan sonrası en az 2yıl iyileşmesi gerekiyor ki hamilelikte dikiş yeriniz gerilip zorlanmayın diye çok dayanılmazsa doktora danışarak bi krem yazabilir bence