Ozgektn Benim de 7 haftalıkken bayaa fasulyeydi ince uZunca erkek demişti görenler 😊 9 haftalıkken de yuvarlaktı kese bebek de içinde top gibi duruyor şimdi de herkes kız bu diyor 😂 merakla bekliyorum 11 haftalığım bir kızım var bakalım bu ne olacak 🥰