@Gunduzanne ben ilk gebeliğimde bi iki hafta kullanmaya gayret ettim ama benim midemi çok bulandırıyordu bende içmedim beslenmeme özen gösterdim çok şükür kızımda bi sorun vs olmadı.Şuan ikinci gebeliğim içiyor musun dersen hayır içemiyorum arada içersem ama bu sizde kullanmayın bi sorun vs olmaz demek değil doktorunuzu dinlemeye özen gösterin 🌸