Kızlar lütfen görüşlerinize ihtiyacım var. 4 haftalık gebeyim, 4 gündür kanamam var kahverengi ve bazen koyu kırmızı. Progestan başladı doktor ve sürekli yatcakmışım. Beta hcg 514ten 1352 ye çıkmış ama kanama dolayısıyla korkuyorum. Yaşayan oldu mu? Stresim bebeği etkiler mi?